مامانا خوردن الوچه سبز که ضرر نداره؟

۲ پاسخ

نه نداره
من دیروز اینقدر خوردم دهنم له شده

نه بابا بخور فقط زیاد نخور سعدیت شه یا نفخ کنی

سوال های مرتبط

مامان ارغوان مامان ارغوان ۲ ماهگی
مامان عسل مربا مامان عسل مربا روزهای ابتدایی تولد
مامان 💙آرمان💙 مامان 💙آرمان💙 ۱۳ ماهگی