سلام خانما ای سونو ان تی میشه بگین خوبه یا ن

تصویر
۶ پاسخ

۶ مهر هم تاریخ زایمان طبیعی👼🏻

همه چی عالی و خوبه،
گل پسرت سالمه🐣👼🏻😍

همه چی اوکی خداروشکر

همه چی خوبه
سرویس 40 میلی متر
جنسیت هم زده احتمال زیاد پسر
استخون بینی هم روئیت شده

کلا همه چی اوکی نگران نباش

همه چی خوبه احتمال پسرم بهت داده

خیلی خوبه ان تی، جنسیت زده پسره ،چه سونوگرافی خوبی رفتی همه مشخصاتی برات زده

سوال های مرتبط

فرشته آسمونیم فرشته آسمونیم قصد بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته چهلم بارداری
مامان فندق کوچولو🎀 مامان فندق کوچولو🎀 ۳ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان محیا و تو دلی مامان محیا و تو دلی هفته بیستم بارداری