سلام خانما سونو ان تی عددش خوبه چندباشه؟

۵ پاسخ

ازمن ۱.۴۴خوبه؟

زیر 3

زیر ۲ ونیم

زیر ۳ باید باشه
بعضی مواقع هم میگن زیر ۳.۵

زیر ۲ فکر کنم

سوال های مرتبط

مامان شاهان کوچولو مامان شاهان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان فرشته مامان فرشته ۸ ماهگی
مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان محیا و تو دلی مامان محیا و تو دلی هفته بیستم بارداری