سلام خانما سونو آن تی خوبه؟؟

تصویر
۳ پاسخ

سونوگرافی ان تی من این هست خوبه ؟؟

تصویر

عدد ان تی خیلی خوبه .نگران نباش .

خوبه
سرویکس یکم پایینه ولی نگرانی نداره باید مراعات کنی

سوال های مرتبط

مامان 🌷😍🥰 مامان 🌷😍🥰 ۱ ماهگی
مامان فندق کوچولو🎀 مامان فندق کوچولو🎀 ۳ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان محیا و تو دلی مامان محیا و تو دلی هفته بیستم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان karimi مامان karimi ۸ ماهگی