سونو ان تی گفت عددش ۲ هست لازمه ازمایششم بدم؟

۹ پاسخ

ان تیت 2هست
ازمایش هم باید بدی ببین ریسک داره یا نداره ازمایشت اگ ریسک داشته باشه خطره

ب هر حال برای اطمینان باید امینو بدی

چند هفته رفتی سونو عزیزم؟ اگه ۱۳ هفته بودی، عدد ان تی تا ۳ طبیعیه

البته که آزمایشش باید بگیری

کلا بعد سونو انتی باید ازمایش هم داد تا۲۴ ساعت بعدش ولی بخوای بیشتر مطمین بشی میتونی حداقل تا۱هفته بعد سونو سلفری هم بدی .زیر ۳ هم انتی میکن اوکیع

حتماباید بدی اره

مگه سنو عدد میگه

کلا وقتی سونو میدی آزمایشم باید انجام بدی ربطی به هم ندارن

بلی حتما باید بری ان تیت مرزه

سوال های مرتبط

مامان زهــــــــــرا✨ مامان زهــــــــــرا✨ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان فندق کوچولو🎀 مامان فندق کوچولو🎀 ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان حسین وتودلی مامان حسین وتودلی هفته چهلم بارداری