ان تیت 2هست
ازمایش هم باید بدی ببین ریسک داره یا نداره ازمایشت اگ ریسک داشته باشه خطره
ب هر حال برای اطمینان باید امینو بدی
چند هفته رفتی سونو عزیزم؟ اگه ۱۳ هفته بودی، عدد ان تی تا ۳ طبیعیه
البته که آزمایشش باید بگیری
کلا بعد سونو انتی باید ازمایش هم داد تا۲۴ ساعت بعدش ولی بخوای بیشتر مطمین بشی میتونی حداقل تا۱هفته بعد سونو سلفری هم بدی .زیر ۳ هم انتی میکن اوکیع
حتماباید بدی اره
مگه سنو عدد میگه
کلا وقتی سونو میدی آزمایشم باید انجام بدی ربطی به هم ندارن
بلی حتما باید بری ان تیت مرزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.