بچها سونو ان تی خوب باشه ازمایششم ینی خوبه؟

۳ پاسخ

این سوال استرس رو بیشتر میکنه عزیزم ان شاالله سالم و سلامت میاد توی آغوشت شاید خیلی ها تجربه خوبی نداشته باشن و بهت استرس وارد بشه

بیخیال این سوال ها شو منم دقیقا اینو از همه می‌پرسیدم و خیلیا برمیگشتن میگفتن ما سونو خوب بود آزمایش ریسک داشت منم میکشتم خودمو از استرس
مگه قراره همه یجور باشن خداروشکر همه چی عالی بود مال توام قرارع عالی باشه بیخیال لذت ببر از این روزای شیرین 😍

انشالله که خوبه گلم چون سنی نداری بالای ۳۵ یکم خطرش بیشتر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان زهــــــــــرا✨ مامان زهــــــــــرا✨ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلی😍❤️ مامان تو دلی😍❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری