اگر سنو ان تی خوب باشه، ازمایششم خوبه؟

۴ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد 😍❤nini_shenas۲
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas۲
(با داشتن سوابق کاری و مدرک معتبر )
پیج اینستام nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@
آیدی بله nini_shenas@

بستگی داره کدوم آزمایش رو میگید، سونو غربالگری اول ضخامت دور گردن رو مشخص میکنه ک اگر خوب باشه یه آزمایش غربالگری همون روز داره ک تو نمودار نشون میده اعداد رو، اگر اونم خوب باشه ک هیچی، بعضی وقتها آزمایش غربالگری رو میدی اونجا هم اعداد کمی بالا باشه میگن ازمایش NIPT یا ان تی بدی ک دقیق میگه اگر بچه مشکل داشته باشه
من خودم آزمایش غربالگری رو ندادم بعد سونوگرافی پیش دکترم ،مستقیم آزمایش NIPT رو دادم ک خیالم راحت شه هزینه ش آزمایش ش زیاده فقط

آن شاالله که خوب باشه

نه عزیزم ربطی نداره هرکدوم یه چیزهایی بررسی میشه .انشالله برای شماهر دوتا اوکی باشه

سوال های مرتبط

مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان وسام مامان وسام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی😍❤️ مامان تو دلی😍❤️ هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نی نی جون مامان نی نی جون هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری