۳ پاسخ

شاید از بلبلشه بضی بچه ها اینجورین ختنه ک میشن خوب میشن.. ی دکتر خوب ببر اگه نافشم افتاده برو ختنش کن

باد شکمشو با ورزش بگیر حالت دوچرخه پاهاشو عقب جلو‌کن یا جفت پاهاشو اروم اروم جمع کن داخل شکمش بادش خالیشه

انقد باید قطره عوض کنی تا ببینی کدوم بهش سازگاره😑

سوال های مرتبط