ای جانم شکمت مثل منه چرا پایین اومده عزیزم
اصلا نخارون منم ترک ندارع سعی کن چرب کنی خارشش کم بشه
وای گوگولی😍
برو توتاپیکام شکم مناببین
با روغن زیتون یا بادام چرب کن خیلی خوبه برای زایمان هم خوبه
😢😢شکم من چرا کوچولوعه
ووووی گوگولی 🥹 دلم برا بارداری تنگ شده
من باردار بودم و شما تاپیک میزاشتی ک انشالا باردار بشی اون موقع ها اسمتون توت فرنگی بود و چقدر منتظر بودم شما تاپیک بزارین باردارین🥹
دختر من ب دنیا اومد و شما تاپیک گزاشتین باردارین😍🫂
و من واقعا خوشحال شدم براتون و همچنان تاپیک هاتون رو میخونم امیدوارم این اخرارو هم ب خوشی تموم کنی و عکس با هانا کوچولو برامون بزاری عزیزم😘😘
عزیزم میخوای سزارین بشی یا طبیعی
الان ماه ۹هستی؟؟؟خیلی سخته؟🥹منم خیلی میترسم
ایجان دیگه کم مونده😍😍عوضش ترک نخورده شکمت حیفه یجوری تحمل کن نخارون ک ترک نخوره🥹قشنگ حس میکنم خیلی سنگینی میکنه شکمت آخی🥲
وااااای تو زایمان نکردی😁چرا احساس میکنممم خییییلی وقته حامله ای
من وقتی میخاره روغن بادام میزنم سریع قطع میشه
کرم بگیر ۲۰ ثانیه خارشش میفته
🫶🫶🫶
پایین امده انشالله۳۸هفته زایمان کنی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.