۱۴ پاسخ

ای جانم شکمت مثل منه چرا پایین اومده عزیزم
اصلا نخارون منم ترک ندارع سعی کن چرب کنی خارشش کم بشه

وای گوگولی😍
برو توتاپیکام شکم مناببین

با روغن زیتون یا بادام چرب کن خیلی خوبه برای زایمان هم خوبه

😢😢شکم من چرا کوچولوعه

ووووی گوگولی 🥹 دلم برا بارداری تنگ شده

من باردار بودم و شما تاپیک میزاشتی ک انشالا باردار بشی اون موقع ها اسمتون توت فرنگی بود و چقدر منتظر بودم شما تاپیک بزارین باردارین🥹
دختر من ب دنیا اومد و شما تاپیک گزاشتین باردارین😍🫂
و من واقعا خوشحال شدم براتون و همچنان تاپیک هاتون رو میخونم امیدوارم این اخرارو هم ب خوشی تموم کنی و عکس با هانا کوچولو برامون بزاری عزیزم😘😘

عزیزم میخوای سزارین بشی یا طبیعی

الان ماه ۹هستی؟؟؟خیلی سخته؟🥹منم خیلی میترسم

ایجان دیگه کم مونده😍😍عوضش ترک نخورده شکمت حیفه یجوری تحمل کن نخارون ک ترک نخوره🥹قشنگ حس میکنم خیلی سنگینی میکنه شکمت آخی🥲

وااااای تو زایمان نکردی😁چرا احساس میکنممم خییییلی وقته حامله ای

من وقتی میخاره روغن بادام میزنم سریع قطع میشه

کرم بگیر ۲۰ ثانیه خارشش میفته

🫶🫶🫶

پایین امده انشالله۳۸هفته زایمان کنی عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هامین🐧❤️🐧 مامان هامین🐧❤️🐧 ۸ ماهگی