تو هفته های پایین زیاد نه
ولی تو هفته های بالا ک جنین در حال وزن گیریه اره
اون موقع نباید گرسنه بمونی و زود زود غذا و میوه و تنقلات بخوری
منم گشنم میشه ولی نفرت دارم از غذا همه ی غذاها بدم میاذ
ربع ساعتی یه بار غیر موقع ای ک میخوابم حمام میکنم.... دستشویی ول کن نیست 😮💨خسته میشم از خوردن زیاد
نه خودت اذیت میشی
یه چیز جالب دیگه هم براتون بگم روز بعدشم که رفتم آزمایشم نشون دکتر بدم تا ساعت دو ظهر معطل شدم بدجور گرسنه بودم کارم که تو مطب دکتر تمام شد اومدم بیرون دیدم یه کبابی اون ور خیابون رفتم یه سیخ چنجه و قارچ و گوجه سفارش دادم گفتم میبرم مرده کباب هارو آماده میکرد یه دختره گدا اومد نون با کباب های داخلش بدون اجازه برداشت و شروع کرد به خوردن منم دهنم باز نمیدونستم چی بگم دیگه گفتم حتما قسمت این بوده دیگه خودم ماشین گرفتم رفتم خونه تخم مرغ درست کردم خوردم 😅
من کمتر میخورم اما وعده های غذایی مو بیشتر کردم یه جور ریز خواری فقط اون روز که رفتم واسه آزمایش دیابت بارداری تا ساعت یازده هیچی نزاشتن بخورم به شدت سرگیجه و ضعف کرم خیلی گرسنه شدم جوری که میخواستم گریه کنم از گشنگی 🤭
من صبحونه سبک میخورم گاهی ام اصلا میل ندارم
ناهار میخورم اما اونم به نسبت قبل کمتر میخورم بازم میل ندارم
شام ام سعی میکنم سالم باشه و کم میخورم حتما
میان وعده میوه یا مغزجات اونم به زور فحش های مادرم 🤣🤭
یعنی صورت هیچ تغییری نکرده فقط الاماالله رون ک..ن سینه شکمم به نسبت ماهم که آخرای ۵ هستم معمولیه
ولی من خیلی تند تند گشنم میشه ولی اهمیت نمیدم، هر وقت داشتم میمردم میخورم، اگ شب باشه ک میخوابم ک توجه نکنم بهش
من همیشه گرسنم همیشم درحال خوردنم
من که اصلا میل ب غذا ندارم همش حالت تهوع🫠خسته شدم دیگه
صبحونه ناهار عصرونه شام اخرشبم ی لیوان شیر
صبحانه ناهار میان وعده میوه و خرما شام جدیدا همش گشنمه😂
من همش گرسنه ام
و هیچی نمیخورم
جنین از خودت تغذیه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.