من ۳۶هفته و ۴ روز زایمان طبیعی کردم و دستگاه نرفت
عزیزم اگر درد هات زیاده برو منم درد داشتم رفتم ب زور نگه نمیدارن با رضایت شخصی میتونی بیای خونه اگر دیدی چیز خاصی نیست
من یه زایمان ۳۴ هفته داشتم یکی هم ۳۵ هفته و ۳ روز برا جفتشون آمپول ریه زده بودم خداروشکر دستگاه نرفتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.