۳ پاسخ

من ۳۶هفته و ۴ روز زایمان طبیعی کردم و دستگاه نرفت

عزیزم اگر درد هات زیاده برو منم درد داشتم رفتم ب زور نگه نمیدارن با رضایت شخصی میتونی بیای خونه اگر دیدی چیز خاصی نیست

من یه زایمان ۳۴ هفته داشتم یکی هم ۳۵ هفته و ۳ روز برا جفتشون آمپول ریه زده بودم خداروشکر دستگاه نرفتن

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو👶🏻 مامان پسرکوچولو👶🏻 ۱۲ ماهگی