۶ پاسخ

خانمایی که برا دومی اقدامید بیایید روبیکا گروه بازکنیم هرکی موافق آیدی بده

منه خاک بر سر🤣🤣

منم ۴سال برای بچه دوم تو اقدام هستم
یه سقط هم تو ۵هفته داشتم
الانم۴ماه تو اقدام هستم دارو مصرف میکنم ولی فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۲اردیبهشت هم عکس رنگی می‌خوام انجام بدم

چرا واقعا همه برا بارداری دوم انقد طول کشیده نمیشه من برا دومی الان ۳سال اقدامم نمیگیره

من دو سال بیشتره برای دومی اقدامم

من ۲سال و ۷ ماهه برا بچه دوم اقدامم

سوال های مرتبط