گلاب بو کن چنتا قطره هم بریز روی بالشت
من دیفین هدرامین میخوردم 😐
منم نمیخوابم ولی صورتت و یه دوشب با گلاب بشور یه ویس صدای اب چیز ارامبخش بگی گوش بده ببین تاثیر داره
هیییچی عزیزم همگی مثل همیم تحمل کن
عزیزم همه خانمها تو بارداری مشکل خواب دارن و درست نمیتونن بخوابن بنظرم قرص نخور
مگه ما شبا میخابیم..تحمل کن خواهر دارو ضرر داره
قرص ملاتونین 3 بخور دکتر بمن داد خیلی خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.