خوبه که از منم تولد32بود
یک ماهگی35
نرماله دختر دنبال چی میگردی.
خوبه کاملا
یعنی کوچیکه؟ بچه من ۳۱ بود دنیا اومدنی بعد ۳۰ روزگی فکر کنم ۳۴ بود
آنا جوقع تولد دورسرش34بود
43روزگی 38ونیم
بچه من بدنیااومد دورسرش ۳۶بود..دورسرش تو سونو ۳۴ بدنش ۳۲
اصلنم الان کله اش گنده نیس ۴سالشه
خب الان نرماله پایان دوماهگی باید ۳۸ باشه
سلام نرماله ک نگرانی نداره هر دو هفته ده روزی باید یه سانت رشد کنه نگران چی هستی؟؟ بعدشم بستگی ب پدر مادر داره مثلا من خودمو شوهرم کلمون بزرگع تقریبا پسرمم همیطور 😆 نگران نباش
اصلا غصه نخور
من دخترم دنیا اومد ۳۶ بود
دو ماهگی ۳۷.۷
غصه الکی نخور
بهداشت چی گفت عزیزم
یا دکتر بردی؟
نگران نباش شاید نرماله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.