۳ پاسخ

مارک نولپازا عالیه من اون میخوردم حدود ۳ ماه خوردم اوکی شدم باهاش دیگه معده درد نداشتم

من فقط پنتومید میخورم خیلی خوبع

خداراشکر یادم رفته چجوری بود بارداری🤣🤣

سوال های مرتبط

مامان آرمان و آرین مامان آرمان و آرین ۵ سالگی