۳ پاسخ

مشکل ماهم هس،یعنی از ماشین کنده نمیشه،دو ساعت تو پارکینگ درگیریم تا بیاریمش خونه

مشکل منم هس

وای ماهم که میایم خونه از بیرون همش گریه میکنه که دوباره بریم. نیم ساعت قشنگ گریه میکنه. آدم پشیمون‌میشه اصلا از بیر ن رفتن

سوال های مرتبط