۵ پاسخ

من کلا خونریزیم کمه
خوبه که زیاد هست

بعضی وقتا اینجوری میشم

من کلا سه روز خونریزی دارم ازروزچهارم کلا قطع میشه ولی شدید باکلییییی لخته های بزرگ دکترهم رفتم سونو وازمایش گفت کیست داره به همراه تنبلی گفت غذاتو خیلییی مراعات کن هرچیزی نخور وورزش کن و...

برو دکتر خب

منم اینجوریم هنوز دکتر نرفتم

سوال های مرتبط