۴ پاسخ

من همیشه وقتی ی غمی میاد سراغم پریود میشم

مامان منم نباید بهش استرس وارد بشه وگرنه وحشتناک خونریزی میکنه چند باری بردمش دکتر متخصص گفتن که بخاطر هورموناشه اینطوری بهم میریزه الان یکم بهتره

هرهشت ساعت یه دونه قرص مفنامیک اسید بخور،کمتر میشه

بله من پریودم همش جلو میفته خونریزی م هم بیشتر شده.باید گرمیجات بخوری استراحت کنید آب سرد به خودتون نگیرید

سوال های مرتبط