بخیه هام میسوزه چرا؟ شمام هم همینجوری هستین؟

۲ پاسخ

اگر سزارین بودی که تا مدت ها همینه.

طبیعیه داره جوش میخوره

سوال های مرتبط

مامان 🌸یکتا  🎀🦋 مامان 🌸یکتا 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان D&D 💙🩵 مامان D&D 💙🩵 ۱۰ ماهگی