۹ پاسخ

خوداااااا🤣🤣

خدا جوننن 😍😍😍😍

ای خدااا از دست این نینیا

ای جونممممم

ناراحته بچه عکس میگیری🤣

عزیزم 🥰🥰🥰ماشالله بهش

ای وایی چه نینیی😂😂

ای جوون برا جذبه🤪🤩🤣
ترسیدیم فسقلی

دوماهشه؟ چه اخمی 😅😅دلش نمی‌خواسته عکس بگیره حتما

سوال های مرتبط

مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان دو تا دخترام مامان دو تا دخترام ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا ۱۷ ماهگی
مامان وروجک مامان وروجک ۱۵ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۷ ماهگی
مامان کارن✨♥️ مامان کارن✨♥️ ۱۴ ماهگی