۵ پاسخ

ممنون بخاطر کمکتون

ای جانم من دیگه روزی سه بار پاراکید البته نصف دوز معمول میدم

من ی دونه خیار از توی یخچال میدم بهش اروووم میشه چون خنکه و دندون میزنه خیلی آروم میشه

من تموم لثه گیرهاش و پستونکشو میشورم همش یخچال میذارم پارچه خیس میکنم میذارم فریز بعد میدم دستش میکشه رو لثه اش اخرین مرحله اگه اروم نشد مسکن پاراکید میدادم بهش

من ک هر کاری میکنم آروم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی
مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی