مامانا موز چجوری میدین به بچه هاتون؟

۱۰ پاسخ

ممنونم مامانای مهربون🙏💐

دخترم بوش بهش میخوره اوق میزنه از شانسم

۳روزه دستش میدم قشنگ میخوره روزی یدونه متوسط

تو پستونک میوه خوری یا قاطی سرلاک میکنم

پوره میکنم بهش کمی کره اضافه میکنم که یبوست نگیره . میتونی پودر بادام هم اضافه کنی

من امروز برا بار اول با انگشتم له میکردم میدادم میخورد

تو عصاره خوری میذارم میخوره

توی پستونک میوه میزارم و داخل فرنی و اوتمیل میزارمش

پوره میکنم میخوره
فرنی

اوتمیل
فرنی
همینجوری هم تیکه میکنم میخوره

سوال های مرتبط

مامان 👁آهوی مامان👁 مامان 👁آهوی مامان👁 ۱ سالگی
مامان پسرهای خوشگلم مامان پسرهای خوشگلم ۱ سالگی
مامان مهرسام کوچولو مامان مهرسام کوچولو ۱ سالگی
مامان پسر مامان مامان پسر مامان ۱۷ ماهگی