ممنونم مامانای مهربون🙏💐
دخترم بوش بهش میخوره اوق میزنه از شانسم
۳روزه دستش میدم قشنگ میخوره روزی یدونه متوسط
تو پستونک میوه خوری یا قاطی سرلاک میکنم
پوره میکنم بهش کمی کره اضافه میکنم که یبوست نگیره . میتونی پودر بادام هم اضافه کنی
من امروز برا بار اول با انگشتم له میکردم میدادم میخورد
تو عصاره خوری میذارم میخوره
توی پستونک میوه میزارم و داخل فرنی و اوتمیل میزارمش
پوره میکنم میخوره
فرنی
اوتمیل
فرنی
همینجوری هم تیکه میکنم میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.