۵ پاسخ

من هر روز نصفشو له میکنم ت فرنیش میریزی تا الان که چیزی نشده

بچه من از چهارماهگی خورده خیلی دوست داره

منم میدم گاهی تنها گاهی قاطی حریره و فرنی

نه عزیزم اصلا الرژی زا نیست من میدم خیلی ام دوست داره دخترم .الرژن ها تخم مرغ آجیل و گندم و بادوم زمینی و گوجه هست

من هفته ای یک بار به پسرم میدم چون یبوست میاره کم بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین وهایلین مامان ماهلین وهایلین ۱ سالگی
مامان نویان وتودلی مامان نویان وتودلی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان م ی ت ر ا ن 💙 مامان م ی ت ر ا ن 💙 ۹ ماهگی