شل ببیند عزیزم
محکم میبندی مایسا ۵۹۰۰ بود روز واکسنش
من ۲میبندم هنوز
یه سایز بزرگتر بگیر و یکم اروم تر ببند
بچه منم فک کنم ۶ کیلو ۲۰۰ ایناست ۳ میبندم ۲ماه و ۱۰ روز کم کم داره رد میوفته ربطش به دور رون پاشه ۴ ببند
برای من پنج کیلو سیصدپنجاه هستش سع میبندم اونم شل
چهار ببند
واسه من شیش کیلوه ولی سایز دو میبندم ایجورنمیشه
شماره ۳ ببند
الهی بگردم معلومه کوچیکه براش
نه قشنگم براش کوچیک شده
چندروزشه؟
ببین به کیلو نیس بعضی نوزاد ها دور رون شون چاق تره و باید یک سایز بزرگ تر بگیرب من مشما و کهنه میکنم اثلا رد نمی ندازه
طفلی
خیلی سفت میبینی عزیزم گناه داره بچه
بچه من ۷کیلوعه سایز ۳ میبندم اینطور نمیشه
من مولفیکس میبندم
ربطی به بستن نداره چون این رد کش هست و باید سایز پوشک بزرگتر بشه
این دیگه از رد انداختن گذشته و رون بچه خط افتاده دو تیکه شده 🫣
سایز ۴ ببندین خب
سایزش ۴ کن دور پاش تنگه
اره عزیزم محکم میبندی
فک کنم خیلی دیگه محکم میبندی من دخترمو با این وزن 1 میبندم هنوز آخرای مایبیبیشه دیگه بعدش میخام دو ببندم
سایز ۱ میبندی؟
سایزش کوچیکه براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.