۱۹ پاسخ

شل ببیند عزیزم

محکم میبندی مایسا ۵۹۰۰ بود روز واکسنش
من ۲میبندم هنوز

یه سایز بزرگتر بگیر و یکم اروم تر ببند

بچه منم فک کنم ۶ کیلو ۲۰۰ ایناست ۳ میبندم ۲ماه و ۱۰ روز کم کم داره رد میوفته ربطش به دور رون پاشه ۴ ببند

برای من پنج کیلو سیصدپنجاه هستش سع میبندم اونم شل

چهار ببند

واسه من شیش کیلوه ولی سایز دو میبندم ایجورنمیشه

شماره ۳ ببند

الهی بگردم معلومه کوچیکه براش

نه قشنگم براش کوچیک شده
چندروزشه؟

ببین به کیلو نیس بعضی نوزاد ها دور رون شون چاق تره و باید یک سایز بزرگ تر بگیرب من مشما و کهنه میکنم اثلا رد نمی ندازه

طفلی
خیلی سفت میبینی عزیزم گناه داره بچه
بچه من ۷کیلوعه سایز ۳ میبندم اینطور نمیشه
من مولفیکس میبندم

ربطی به بستن نداره چون این رد کش هست و باید سایز پوشک بزرگتر بشه

این دیگه از رد انداختن گذشته و رون بچه خط افتاده دو تیکه شده 🫣
سایز ۴ ببندین خب

سایزش ۴ کن دور پاش تنگه

اره عزیزم محکم می‌بندی

فک کنم خیلی دیگه محکم میبندی من دخترمو با این وزن 1 میبندم هنوز آخرای مایبیبیشه دیگه بعدش میخام دو ببندم

سایز ۱ میبندی؟

سایزش کوچیکه براش

سوال های مرتبط