هم میتونی روی کیک بریزی هم با پودر نارگیل مخلوط کنی با دست مخلوط کنی بعد بهش شکل بدی شکلات بن ماری شده رو بریزی روشون بذاری یخچال میشه شکلات نارگیلی
کندوعسلی خیلی خوشمزه ست
روی لگیمات هم میریزن
توی آپارات سرچ کن
چای کرک هم باهاش درست میکنن
کیک سه شیر
کیک سه شیر
شییریه عربی
وای یاد پدرم افتادم کلاس هفتم بودم میخرید واسم چه طعم و عطری داشت تو اب جوش میریختم میخوردم😭
اینقدر من اینجا ها دنبالش میگردم نیس😐😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.