ای آر بده بخوره ، ب نظرم ببلاک ای آر خوبه عزیزم
نان سنگینه منم نان میدم کمتر حل کن اروغشو بگیر من نان ۱ اوپتی با نان ar ترکیب میکنم
نان خیلی سنگینه آپتامیل بده وزن دهیشم خیلی خوبه
اگر بخوای شیرخشک مخصوص رفلاکس بدیش باید AR باشه .
بنظرم با دکترش مشورت کن . سرخود عوض نکن
نان از همه شیرخشکا سنگین تره .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.