۵ پاسخ

ای آر بده بخوره ، ب نظرم ببلاک ای آر خوبه عزیزم

نان سنگینه منم نان میدم کمتر حل کن اروغشو بگیر من نان ۱ اوپتی با نان ar ترکیب میکنم

نان خیلی سنگینه آپتامیل بده وزن دهیشم خیلی خوبه

اگر بخوای شیرخشک مخصوص رفلاکس بدیش باید AR باشه .
بنظرم با دکترش مشورت کن . سرخود عوض نکن

نان از همه شیرخشکا سنگین تره .

سوال های مرتبط