من انجام دادم؛ برای من خیلی بد بود و درد داشت ؛ لوله هامم باز بود؛ بدن با بدن فرق داره شاید برای شما درد ناک نباشه
نه درد نداشت من رفتم سونوگرافی دکتر ساناز شایگانفر خیلی خوب گرفتن ازم
من انجام دادم اصلا درد نداشت در حد ی دلدرد پریودی بود فقط
عزیزم بستگیبه لوله هات داره اگه باز باشه نه دردش اونجورا نبود حتی درد پریود به نظرمن بدتر بود
اره عزیزم درد داره هزینش رو جدیدا نمیدونم والی از دو و پونصد ب بالاست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.