۴ پاسخ

اره عزیزم برو زایشگاه احتمال زیاد دردات داره شروع میشه

تایم بگیر و ببین شدید میشه کمردرد هم نشانه باز شدن دهانه رحمه اینو یک ماما میگفت

اگه منظمه برو زایشگاه وگرنه فقط اذیت میشی

آره عزیز برو زایشگاه

سوال های مرتبط