مامانا شما اوایل بارداری چه علائمی داشتین؟

۱۴ پاسخ

همش خوابم میومد از بوی غذاهام بدم میاد

لرز داشتم یکی و دوبار

اصلا انگار ن انگار باردار بودم 🦦😂
فقد یکم احساسی شده بودم زود گریم میگرفت
همیننن

من هیچ علائمی نداشتم پریودم همیشه تاخیر داشت نزدیک ۳ ماه بود فهمیدم حامله ام😂 اسباب کشی کرده بودم، آبله مرغون گرفته بودم، باشگاه میرفتم، سرکار میرفتم بعدا فهمیدم

من تنها تغییری که داشتم این بود که شبا پا میشدم غذا میخوردم و کمرم درد میکرد،خودمم برام عجیب بود که چرا اینجوری شدم😅😅

سردرد شدید و خواب آلودگی و تاخیر پریود ولی چون بیبی چک منفی بود شک نکردم ب بارداری فک گردم قهوه زیاد خوردم حالم بد شده رفتم بیمارستان آزمایش گرفتن مثبت بود😁

سرگیجه و منگی ، خستگی

عصبی شدید بودم

من روزای اول سرگیجه گرفتم

زیر شکمم سفت بود و بی اشتها و بی حال بودم

تپش قلب شدید،استرس و اضطراب،حال تهوع شدید ک فک میکردم معدم هست، همه علائمی داشتم ولی فکر نمیکردم ک باردار باشم،خودم ازمایشگاه کار میکنم و تست های بتا رو انجام میدم یکم خون گرفتم ازمایش گذاشتم برا خودم دیدم باردارم 🥲💕

شکمم تیر میکشید بعدش بیبی چک‌زدم فهمیدم باردارم
چون همیشه پریودم عقب جلو‌میشد از پریود نشدنم اصلا متوجه نشدم😂

خستگی
بی حالی

خب علائم بارداری داشتیم

سوال های مرتبط

مامان جوجو ساروین🐣💙 مامان جوجو ساروین🐣💙 ۱۲ ماهگی