۴ پاسخ

اونیک ک امیدش ب خدا باشه از هیچی نمی ترسه چون تحت حمایت خداست توکل کن بخدا و ب این جور چیزا فکر نکن اینجوری بگو خدایا داننده تویی هر آنچه دانی ده

بنظر من همین ک درد زیاد نداریم و خونریزی و لک بینی هم نداشته باشیم ینی بارداری سالمی داریم

سونو و آزمایش ها

کاش منم بدونم🙂

سوال های مرتبط

مامان سانیلا مامان سانیلا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری