خانوما زد واکسن پسرم طبیعیه ؟

تصویر
۵ پاسخ

اره اصن دست نزن حتی ب چرکشم دست نزن خودش خالی میشه

بچه منم همینه

آره دست نزن خودش درست میشه

طبیعیه دست نزن که زود خوب بشه ولی اگه خیییلی چرک کرد چرکشو خالی کن چماد تتراساکلین چشمی بزن زود خوب میشه

اره عزیزم بهش دست نزن ولی

سوال های مرتبط