۴ پاسخ

پسر من از ۴۵ روزگی شروع شد کولیکش یکماه بود بعد خوب شد

رفلاکس نداره؟

پسر من از ده روزگی شروع شد هم کولیک هم رفلاکس

ی هفته ای میشه ک دختر منم از دم غروب ی بند گریه میکنه تا ساعت ۱۰ الی ۱۱ شب😭😭

سوال های مرتبط