۴ پاسخ

اون معده‌ته عزیزم سعی کن چیزایی بخوری که روده خوب کار کنه معده از سفت و سنگینی دربیاد

منم ازماه ۸ یسره سفته شکمم مث نفخ داشته باشی ان اس تی هم دادم انقباض نیس خیالم راحته

برای منم سفت شده فک کنم بچست انقباض و اینا نیس چون همیشه سفته

برای منم سفت شده شکمم ، شل نمیشه کلا سفت شده نمی‌دونم طبیعیه یا نه

سوال های مرتبط