اون معدهته عزیزم سعی کن چیزایی بخوری که روده خوب کار کنه معده از سفت و سنگینی دربیاد
منم ازماه ۸ یسره سفته شکمم مث نفخ داشته باشی ان اس تی هم دادم انقباض نیس خیالم راحته
برای منم سفت شده فک کنم بچست انقباض و اینا نیس چون همیشه سفته
برای منم سفت شده شکمم ، شل نمیشه کلا سفت شده نمیدونم طبیعیه یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.