خانما ب بچه هاتو آب میدید

۱۰ پاسخ

اره من میدم آب جوشیده سرد شده در حد ی قاشق

اره من میدم از همون اب شیر هم میدم

ازدوماهگی ابجوش وگاهی باهل درحدیک قطره چکان،کولیکشم خوب میشه ویبوستم نمیشه.

من از دوماهگی اب دادم اب هیچ ضرری نداره هرکی میگه زوده و تا موقعه ی غذا دادن بتظرم چرته من از دوماهگی اب دادم

من تا شروع غذای کمکی بهش آب نمیدم

اره کم میدم .بخاطر شیر خشک میخوره گلوش خشک میشه

نه هنوز

اره ولی برای بچه شما زوده

آره از وقتی غذا میدم

نه هنوز زوده

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگل مامان پسرای خوشگل ۱۵ ماهگی