شیر پاستوریزه بالای یکسال...برای رقیق کردن غذای کمکی از شیر مادر یا شیر خشک بعد از خاموش کردن شعله استفاده کن
خواهر من از چهار ماهگی به بعد شیر پاستوریزه خورده شیر مادرم نبود هیچیشم نشده به منم بهداشت گفت میتونی غذاشو رقیق کنی
شیر پاستوریزه مخصوص نوزاد بگیر مارک ماجان . یکبار بده اگر مشکلی نبود بده همیشه . داخل دفترچه بهداشت هم نوشته شیر پاستوریزه بدید مشکلی نیست
تا یک سالگی نباید زیر یک سال شیری جز شیرخشک و شیر مادر داد
نه تایکسالگی نبایدشیرپاستوریزه داد
اره اگه حساسیت نداره میشه
شیر پاستوریزه پر چرب یه ربع بجوشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.