۱۰ پاسخ

نه اون فقط باعث میشه یبوست و دل درد شه

کلیه های بچه خراب میشه اینکارو نکنی

نه
وعده هاشو یکم بیشتر کن

دفعات شیردهی رو بیشتر کنید
این که دو پیمانه بیشتر تو آب بریزید خیلی خطرناکه به کلیه آسیب میرسه

نه تو ماه بچه شما باید ۹۰تا درست کنی

فکر نکنم دل درد میگیری بعضی بچه ها نمیتونن هضم کنن

نه بدن بچه کم آب میشه گناه داره یبوست هم میشه به کلیه و کبدش فشار میاد

ن خیلی غلیظ میشه به معده ش فشار میاد .ضرر داره

اصلا این کارو نکن خطرناکه

نه اصلا هم غلیظ کردن و هم رقیق بودن شیرخشک ضرر داره به کلیه هاش آسیب میزنه

سوال های مرتبط