هفته چند باید رفت آزمایش گلوکز

۸ پاسخ

من ٢٨هفته رفتم

۲۷ فکر کنم

به من گفت ۲۶ برو

من ٢٤ هفته ٣ روز رفتم

دکتر بهم گفت ۲۴هفتت تموم شد برو و ۲۷هفتع باید امپول رگام بزنم

من ۲۶ دکترم برام نوشت انجام دادم

۲۴هفته تا ۲۸هفته فک کنم خودم تو۲۶هفته دادم

۲۴ تا ۲۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان دردونه قلبم❤️ مامان دردونه قلبم❤️ ۹ ماهگی
مامان فسقلی😇 مامان فسقلی😇 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان پاشا کوچولو مامان پاشا کوچولو ۹ ماهگی
مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی