دوستان ازمایش گلوکز و سونو رشد چه هفته هایی باید رفت؟

۴ پاسخ

گلوکز ۲۴ هفته رفتم ،سونو رشد هنوز دکترم نیومده بعد تعطیلات بیاد برم واسم بنویسه

دکتر گلوکز رو به من گفت ۲۲ تا ۲۴ برو

گلوکز ۲۴ هفته تا ۲۸ هفته
رشد هم بعدش ببینم دکترت میگه کی بری
من ۱۷ نوبت دارم

گلوکز۲۳ ۲۴ هفته فکر کنم
رشد هم ۲۷ به بعد

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰🍫 مامان فندق🌰🍫 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تپلی🍼🪺 مامان تپلی🍼🪺 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دردونه قلبم❤️ مامان دردونه قلبم❤️ ۹ ماهگی
مامان رادوین و رایان مامان رادوین و رایان روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم🩷🎀 مامان دخترم🩷🎀 هفته سی‌ام بارداری