۲ پاسخ

منم اینجوریمم🫠

من از وقتی وارد ماه ۴ شدم خیلی دسشویی میرم
ساعتی یبار
شبا هم حتما یبار باید برم بین خوابم

نمیدونم دیابت یا طبیعیه

سوال های مرتبط