۴ پاسخ

۹۲ که خوبه...آب خوبه می خوری..من ۲۸۸ بودم

تیروییدت روچک کردی منم اینجوری بودم

از من ۱۰۶ بود ربطی نداره بچه داره بزرگ میشه به مثانه فشار میاره

92 دیابت نیست عزیزم

سوال های مرتبط