۱۴ پاسخ

من میدم راضیم اصولا غروب یا شب که دلش درد میگیره بلافاصله بعد شیر ۲ سی سی میدم باعث میشه خیلی راحت آروغ بزنه در شبانه روز ۵سی سی مجازه

عالیههه

ارع عالی هست منم میدم به پسرم

من واسه نفخ از این استفاده میکنم عالیه اما واسه دل درد زیاد خوب نیس

منم میدم
دو سی‌سی هر ۱۲ ساعت در کنارش بایو لاکت هم میدم ۱۰ قطره ۱۲ ساعت
دکتر ابراهیمی برا من داد

اینو گرفتم بهتر بود وقتای که میخوام بخوابه نیم سی سی میدم

تصویر

من اینو خریدم مثل همونه؟
برا دخترم خوب نبود

تصویر

من میدم ولی شکمش اسهال میشه دیگه ندادم گریپ واتر میدم اونم باز گریه میکنه

اره من از این یک قطره چکان پر میدادم عالی بود

من راضی نبودم گریپ میکسچر خوب بود

مال چیه؟

دکتر به من گفت هر ۸ساعت ۲ سی سی‌.ولی من که پیدا نکردم تو شهرمون.یه داروخونه هم گفت شرکتش دیگه تولید نمیکنه

آره منم میدم شبی دو سی سی

اره من مقدم خیلی خوبه راضی ام

سوال های مرتبط