۲۶ پاسخ

اتفاقا بنظر من خوبه چون که هر دوهفته میرم صدای قلب نی نی رو گوش میدم خیالم راحت میشه😍

ازمایشات رو رایگان انجام میدن برات قرص اهن و د سه هم هرماه میدن بهت
منکه رفتم ولی سرم میشد نمیرفتم تا یه ماه قبل زایمان برا واکسن بچه و اینا
هیی زنگ میزنن چندهفته یبار که بری

من ک واس فشارم . با واکسن کزاز . بد دارو اینا خیلی خوبه من ک راضیم قد وزن اینا

قد و وزن و فشار میگیره ازمایش.و سونوهاتو چک میکنه

من تاحالا نرفتم 🤣

به من کاری نکردن گفت برو ۴ روز بعد زایمان بیا

والا من همسرم رفت پرسید گفتش که اگر خانمتون زسر نظر متخصص هست و تمام آزمایش ها و سونو هاشو انجام داده بگین فقط برای ۳ روزگی بچه بیان بهداشت ، اونایی که زیر نظر متخصص نیستن ،صرفا پزشکشون کارشناسی داره بله اونا باسد بیان ما براشون پرونده تشکیل بدیم🚶🏼‍♀️

الکیه فقط ی واکسن کزاز هست

فشارت رو چک میکنن
وزن میگیرن
صدا قلب بچتو میذارن
ازمایش ها و سنو هات رو ثبت میکنن
یه خیلی استرس بهت میدن از سر نادانی

منم بخاطر واكسن كزاز مجبور شدم ديروز برم😬

من رفتم برای یکماه و نیم بعدش گفت مجدد بیا . وزن و فشارمو چک کرد . قلب بچمو گوش دادم . یسری نکاتم گفتن . من ک خیلی راضی بودم .

بنظرم بعد هفته ۲۴ برو

برای واکسن و کلاسای آمادگی زایمان

اگه تحت نظر دکتری بهداشت اضافه است

فشار میگیره صدا قلبشو برات میذاره ازمایش ها سونوهاتو نگا میکنه ویتامین میپرسه اگه زیر نظر دکتر باشی نمیده و واکسن معمولا ۲۵ هفته فکرکنم بالا میزنن

واکسن 27 هفتگی
فشارت تو هر مراقبت میگیرن
نمودار وزنتو بررسی میکنن
صدای قلب بچتو میزارن
مکمل بهت میدن مثل اهن مولتی ویتامین د کلسیم یا منیزیم

سونو انتی و انومالی و همه ازمایشاتتو ببر . وارد پرونده میکنه وزن و ایناتو میگیره پیش کارشناس تغذیه و روانشناس میفرسته ک همونجان الکی چرت و پرت میگنو میپرسن کلاسای زایمانم بر گزار میکنن .همین

کار خاصی نمیکنه ولی خب برای زایمان و واکسن بچه نیازه که حتما بری

من واسه واکسن کزاز مجبور شدم برم
غر زد چرا دیر اومدی
بعدم صدای قلب و فشار گرفت همینا

وزنت و میگیره ویتامین بعت میده اگر بخوای بچت هم دنیا اومد واکسن و اینارو راحت کاراتو انجام میدن

برا واکسناش بهت خبر میدن

من که باز نکردم قصدشم ندارم مگر اینکه بعد زایمان بگن اجباریه

من فردا دوباره باید برم دهنمو سرویس کردن از بس گفتن بیا 🤦‍♀️

الکی و مسخره اس واقعا

الکیه

برا واکسن و اینا

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🩵🧸 مامان توت فرنگی 🩵🧸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آیـمای آسمـونی 🖤 مامان آیـمای آسمـونی 🖤 ۵ ماهگی
مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌وششم بارداری