۱۲ پاسخ

عزیزم سمت ورامین یکی از اشناهای خودمون اگه میایین هماهنگ کنم باهم بریم

بچه های منم اینجوری شدن بعد چند روز بدنشون ریخت بیرون دونه های قرمز زد بعدچند روز خوب شدن.دکتر گفت سرخجه زده علائم قبل تب بی حالی بی اشتهایی بریزه بیرون آروم میشن

چ حرفااااا
چ خرافاتاااا
ببر متخصص گوارش اطفال

دختر منم تب داشت بردیم دکتر انتی بیوتیک داد خوب شد گفت ویروس وارد بدنش شده چون فقط تب داشت و بی قرار بود گریه میکرد

احتمال زیاد یبوسته

الکی نبر تل گیر

شاید لوزه ش التهاب داره آخه یکی از علائمش بوی دهانه

پسر منم همینجوری بود شبی بردمش تل گیر تلشو رد کرد گفت گلوش پر بوده دیگه الان یکم آب داشت خاکشیر دادم استامینوفن دادم یدونه موز بزور خورد خوابید بو هرچی بهش میخورد حالت تهوع می‌گرفت از دیشبم تب داشت من قلقلش دستم اومده تا اینجوری میشه میبرمش تل گیر خوب میشه

تهران عبدل آباد میشنناسم

تو تایپیک قبلی واست شماره تلفن و ادرس و گذاشتم

ازمایش بده دختر منم این علائم داشت ازمایش دادیم فهمیدیم عفونت ادرار داره

ببین ویروس پا دست دهن نگرفته پسره منم گرفت تب داشت همش ببین دهنش افت نزده

سوال های مرتبط

مامان رضاو رادمهر مامان رضاو رادمهر ۲ سالگی