منم اینجوریم یه حس سرگیجه و سبکی سر دارم بعضی وقتا با خوردن چیز شیرین درست میشه
منم همینطور
نمیدونم میگم نکنه کم خونی باعث همچین حالتی میشه
اره من از وقتی باردار شدم سرگیجه گرفتم
فشارمم خوب بوده فقط ظعیف میشیم بخاطر اونه
اره طبیعیه
البته من قندم میوفتاد سرگیجه میگرفتم چشمام سیاهی میرفت
مجبور میشدم همش عسل و چیزای شیرین بخورم
ولی هفتم کرفت بالاتر و خودمم اشتهام باز شد بهترشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.