کمه الان باید نزدیک 5800باشه فک کنم
خیلی کمه
مگه چکاپ نمیبری؟
حداقل هرماه ۸۰۰گرم باید اضافه کنه
اره کمه باید نزدیک 5500 باشه
ببرش دکتر عزیزم
کمه عزیزم.شیرخشک نمیسازه بهش که وزن نمیگیره...عوض کن بامشورت دکتر
خیلی کم
من به پسرم شیرخشک گیگوز میدم دو ماهگیش ۶۴۰۰ بود وزن تولدشم ۳۵۰۰ بود
شیر خودت میدی یا شیر خشک
پسر من بدنیا امد۳۳۰۰بود اول دوماهگی بردم وزن کرد پنج نیم بود
رفلاکس نداره؟
بهداشت چی میگه؟؟دکترش چیزی نگفته؟فک کنم کم باشه چون ماشالله وزن تولدش خیلی خوب بوده
اره عزیزم وزنش خیلی کمه که دکتر ببرش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.