۴ پاسخ

ببین قطره ها درمانی نیستن
فقط در لحظه درد رو آروم می‌کنن
شما برای بهبود عملکرد گوارش با روغن بادوم شیرین
شکم،پشت،کف پاشو ماساژ بده
برای دل‌درد یا نفخ و یبوست، پودر تخم شوید رو با یکم نبات (درحدی که برای بچه قابل خوردن بشه نه اینکه خیلی شیرین بشه)قاطی کن و اندازه یه قاشق مربی خوری بریز تو آب جوش بذار دم بکشه از داغی که افتاد صاف کن ، دو سه تا قطره چکون بده بخوره
مقطر بای بای کولیک محصول خوب هم خوبه .
قطره اینفکول هم بچه رو آروم می‌کنه ولی درمانی نیست

از این بخر هرروز یک سی سی بده

تصویر

باید ببریش دکتر
سرخود به نوزاد دارو نده

برو داروخونه بگو بهت میدن

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها🥹 مامان دوقلو ها🥹 ۱ ماهگی
مامان علیسان کوچولو مامان علیسان کوچولو ۱۲ ماهگی