دختر منم هنوز رفلاکس داره از دو ماهگی هم داره دومپریدون و فاموتیدین میخوره امشب به شوهرم میگم بیار بهش بدم میگه چ فایده ای داره این همه دارو میدیم بازم بالا میاره ک
منم رفلاکس پنهان داره خوب نشده ؛شبا راحت می خوابه بچه تون؟؟؟
دارو هم بهش میدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.