۳ پاسخ

دختر منم هنوز رفلاکس داره از دو ماهگی هم داره دومپریدون و فاموتیدین میخوره امشب به شوهرم میگم بیار بهش بدم میگه چ فایده ای داره این همه دارو میدیم بازم بالا میاره ک

منم رفلاکس پنهان داره خوب نشده ؛شبا راحت می خوابه بچه تون؟؟؟

دارو هم بهش میدی؟

سوال های مرتبط

مامان ناز مامان ناز ۱۱ ماهگی