من دیشب دکتر بودم گفت به شدترفلاکسش فعاله هنوز از ۲ماهگی دارو میخوره تازه دیشب گفت از درمان راضی نیستم اصلا داروشو عوض کرد
دختر من ۶ ماهگی خیلی بهتر شد حدود ۸-۹ ماهگی کاملا رفع شد
دکتر میگه ریفلاکس ارثی ،بعد یکسالگی بهتر میشه🤷
دختر من هنوزم دارو میخوره
هنوز درگیرم باهاش😕
کاش این رفلاکس دست از سر همه برمیداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.