سلام رفلاکس کی خوب میشه ؟

۶ پاسخ

من دیشب دکتر بودم گفت به شدت‌رفلاکسش فعاله هنوز از ۲ماهگی دارو میخوره تازه دیشب گفت از درمان راضی نیستم اصلا داروشو عوض کرد

دختر من ۶ ماهگی خیلی بهتر شد حدود ۸-۹ ماهگی کاملا رفع شد

دکتر میگه ریفلاکس ارثی ،بعد یک‌سالگی بهتر میشه🤷

دختر من هنوزم دارو میخوره

هنوز درگیرم باهاش😕

کاش این رفلاکس دست از سر همه برمیداشت

سوال های مرتبط