۹ پاسخ

ترنجبین و شیرخشت برای زردی در حد روزی دو سه قطره من چند روز اول دادم به بچه م

بده خیالت راحت هیچی نمیشه خودتم بخور

من تا ده روز در حد چند قطره دادم
بچم اصلا زردی هم نگرف

سلام من الان بچم نزدیک ۲۰روزش هم شیرخشت هم ترنجیبین میدم خیلی خوبه برای زردی نوزاد واینکه ترنجیبین خودت میتونی دم کنی بخوری برای شیرت عالیه

خیلیا ب بچه ش میدن حتی پزشکا میگن نباید حتی آب خالی داد چه برسه دمنوش،حتی دو سه روز قبل قطع شدن نت ها تو اینستا ی ماما ی بچه رو نشون میداد ک ی ماه تو بیمارستان بود بچه و از ناف بهش تغذیه میدادن چون بدن و کبد بچه تحمل ترنجبینو نداشته و آسیب دیده بود

نه نده خودت بخور شیرش بده

کم آب میکنه بدنو

برای یبوست هم خوبه بچه گیر داشته باشه رفع میکنه

من دخترم اوایل زردی داشت میدادم . درحد دوقاشق زیاد بدی بچه گیج میشه خوابش زیاد میشه

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۲ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۸ ماهگی