من ازسه روزگی روزی۱۰تاقطره چکون دادم تایه ماهگی
خوب دکتر میگه ندی مگه هرچی میگه درسته تجربه بایدازش استفاده کرد مگه به مادادن مامشکل پیدا کردیم مامانم به برادرزاده داددکتربردن خوب نشدهمین ترنجبین نجاتش دادحالش روخوب کردخودمم به بچم دارومثل زیره یاراجونه میدم خیلی برای نفخش خوبه
عزیزم اینجور چیزا ندید دکتر اطفالی من میبرم دخترمو گفت هیچی ندید بهش چون معدش توانایی هضم هیچی غیرشیر رونداره معده اش اذیت میشه
من میدم خیلی خوبه ، چون شیرخشک میخوره شکمش سفت میشه ترنجبین هم شکمشو نرم میکنه هم اینکه واسه تنظیم خواب هم من شنیدم استفاده میکنن سر همین شبا میدم بهش
من کامل یکماه دادم خیلی جواب دادم
من به پسرم میدم
والا من به جفت بچه هامم میدادم اصلانم اذیتشون نمیکرد شکمشونم نرم میکرد
بچه ی اولم خیلی دوسش داشت همش میخورد
دومی هم میخوره
بچه به خشکی میوفته و چون گیاه تو عطاری معلوم نیست شرایط نگهداریش چطوری بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.